Searching...
Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Σαλάτα με βραστά λαχανικά και τόνο


ΥΛΙΚΑ (για 6 άτομα):
  • 500γρ.πατζάρια βρασμένα
  • 300γρ. κολοκύθια
  • 400γρ. κουνουπίδι
  • 200γρ.μπρόκολο
  • 100γρ. πατάτες
  • 50 ml ελαιόλαδο
  • 800 γρ. τόνο (σε νερό)
  • χυμό από 2 λεμόνια
  • 5γρ.αλάτι – 5γρ.πιπέρι μαύρο
  • Χυμό από 1 γκρέιπ-φρούτ
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
  • Πλένω και καθαρίζω όλα τα λαχανικά και τα κόβω σε μπουκίτσες.
  • Σε μια κατσαρόλα με αλατισμένο νερό βράζω τις πατάτες (αφού πρώτα τις έχω καθαρίσει και κόψει) για 20 περίπου λεπτά. Το κουνουπίδι για 10-15 λεπτά. Το μπρόκολο και τα κολοκύθια για 10 περίπου λεπτά.
  • Ανακατεύω όλα τα λαχανικά μου σε μια λεκάνη μαζί με τον χυμό από το γκρέιπ-φρουτ, το ελαιόλαδο και αλατοπιπερώνω. Σκεπάζω την λεκάνη μου με μια λεκάνη και αφήνω τα λαχανικά μου να μαριναριστούν για τουλάχιστον 2 ώρες.
  • Σε ένα σουρωτήρι, σουρώνω τον τόνο και αφήνω όλα τα υγρά του να τα αποβάλει.
  • Ανακατεύω τον τόνο τον οποίο σπάω σε μικρά κομματάκια με το χέρι με τα μαριναρισμένα μου λαχανικά και σερβίρω.
Πηγή: eirinika.gr
 
Back to top!